Sweet Miss Blue*

Ja nu sitter jag hemma hos sweet miss blue ;) Jenny.. för hon är verkligen BLÅ, smurfblå nästan.. iallafall i luggen..
slutade jobba idag vid 17.00 åkte hem me jenny till henne i bollnäs, handlade lite och åkte hem och lagade korv med bröd, ojoj vilken glamourös middag, och smarrig värre,..

Oost? !!!!!!!!!!!!!
Haha.

har legat ute på gräset i kvällssolen och bara myst, har fått känna på livets fina sidor, underbart..
de är ju som de är de där med upp och nedgångar, hade nåt den punkten då de kändes som att - it can only get better. och så blev det uppåt har de gått, och peppar peppar ta i trä, fortsätt me de nu snälla. snälla, snälla....

har ju mina egna små ideér och funderingar ibland.
ligger halmsta i ett annat land?
hur mycket pengar har banken?
hur fungerar de här med kärlek egentligen? hur kan de vara så att man blir kär i varandra? de bore ju eller. ääh va fan. de är väl bara att acceptera vissa saker. jag tänker alldeles för mkt.

Jag och jenny har iaf kommit på att människor faktiskt ljuger om sin kärlek för varandra. man kjuger för sig själv och för andra. man vill så gärna ha de perfekta förhållandet eller den perfekta familjen. skit i de "perfekta" för innan ni fattar att just den fejkade känslan och dessa fejkade gärningar inte leder till något annat än något negativt så kommer ni inte förstå något alls, då kommer ni stå kvar på samma ställe och trampa, ´lägg i ettan och ge lite gaas :)..

förhoppningsvis håller vädret i sig till imorron  och dagarna efter de så att vi kan sola och bada lite på mina lediga dagar, är ledig ändå tills på tisdag :). gud så shööönt.

har även diskuterat med sara om att man måste gå en kurs i hur tusan man ska köpa godis..
jag gör alltid fel, jag köper typ tre sorter och sen tröttnar ja på dom innan påsen är slut. så tänker jag nästa gång att ja ska köpa många sorter, och när ja har gjort det, då ligger de ju ändå bara äckliga kvar i botten på påsen..
 förstår inte, har nån något bra tips på hur jag ska göra?..
kanske ge tusan i att köpa godis överhuvudtaget och bli nyttig,.. haha..

jennys grej är dödskallar, dödskallarna är tillochmed hennes favorit godis.. ni vet dom röd-svarta..
mina favoriter är dom jätte sura körsbären, jag tror att de är min grej.. när man sugit bort de sura så vet man inte om dom är sura eller söta. så är de nog me mig me, absoliut är jag alltid glad och söt ;) men man vet aldrig riktigt vart man har mig säger dom.. "dom" säger: de händer alltid något tok med dig, man vet aldrig vad som hönder härnärst ..
jaa, helt klart ät körsbär min grej :)

Tranan på lördag och så ska vi invifa Chris lägenhet.. söötprupp. ses snart.
Ewe jag har lite galna saker på gång,

jag och ewe har alltid en förmåga att göra nåt galet, kanske för galet. som att åka brandbil skitfulla,..
 Sno en kundvagn och erkänna att vi egentligen skulle sno en cykel, fick åka polisbil hem.
Polisen- Josefin hoppa genast ut kundvagnen
Josefin och ewe- men vadå, vi har ju betalat för den ..

sno en soptunna och åka i den, och rida på alla bockar i hela gävle står på listan att hinna göra innan sommaren är slut.. tolka inte de där me gävles bockar fel..
undra vad vi hittar ¨på på lördag då. funderar så att de knakar, för nåt sk avi nog kunna komma på va :D. dom alldra bästa ideérna kommer efter en cider för mkt.

hurrenini.. ta en titt på min Miss blue här nere :)

Puss OCH kram..
Fåfängan söker en segertrofé

                                      





MIN MISS BLUE

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du glömde kvällen då allt egentligen hade sin början;). Ska vi bada i fontänen lr vad säger du? eller vad sägs om trappåkning i forsbacka så att man hade blåmärken överallt, lr ja, typ;p. Krypandet i kryssningskorridorer, alla vilda g-fester och våra egna heeelt sjuka förfester hahaha;). Shiiiit vilka minnen, gårdagens bus bokade jag om till en annan helg, du evt då när jag satt där på lekställningen på max och väntade hahaha;). Alltid du Josefin<3

2008-07-06 @ 20:12:50
URL: http://evelaina.blogg.se/
Postat av: Christina

Men har du blogg!? Nu upptäckte jag den från Ewes blogg :) Skriiiiv och uppdatera oftare så man kan läsa lite från dig :)

2008-12-21 @ 20:39:55
URL: http://christinasvedberg.blogg.se/
Postat av: Elsa

Intresserad av en ny bloggdesign? Jag hjälper dig gärna! Det är gratis.

2009-01-30 @ 11:06:46
URL: http://elsasdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0