Hektiska Helgen *

Ja nu är det måndag igen och helgen är endast ett minne, då går fort när man har roligt. 
Och det var länge sen jag hade så här skojjigt. 

Fredagen började med att vi var på bal, fick göra en nödlösning och hitta mig en ny kavaljer i sista sekund men det gick ju det med. Mat dryck och en massa dans var det som stod på schemat. Man kan då inte säga annat än att jag har en underbar klass, världens bästa för att vara exakt..

Det finns några som är bättre än absolut alla andra.
EvelinaAndersson, OliviaStenberg,LinaLennartsson,ChristinaSvedberg. Shit, jag fungerar inte alls utan er.

När vi flyttade hit, jag var 15, en liten liten skit. Visste inte alls mycket om livet, men vi fem fann varandra och har tillbringat mer tid med varandra än någon annan. Vi blev ju familjen i Gävle, när man satte sig på tåget på söndagen när man gick i ettan så knöt det sig så hårt i magen att man ville gråta. Så var det nog för oss alla fem men vi klarade det tillsammans.
Tvåan var helt underbart roligt, mkt fester, mkt alkohol, mycket galet hände.. *även om mna inte kmr ihåg hälften* så var det en helt underbar tid med er.
Trean, ja projektarbete, visningen är absolut det första jag kan tänka på då ..:). vi klarade av det med, en stor visning som blev så fruktansvärt bra.. Vi är verkligen Kanon...

Nu står vi här, med en tomhet som kvarstår, vi kan inte säga ses i morgon, vi kan inte vara med varande 24 timmar om dygnet som det är nu..
Nu ska vi njuta av de två ynkliga veckor som är kvar. Vi ska ha så himla roligt. Vi fem för hela slanten, ni är de bästa i mitt liv.
En stor guldstjärna i kanten på er tjejer!

Nu tillbaka till ämnet : helgen. 
Bal fredag. Lägger upp bilder sen nån dag!
Lördag morgon åkte jag och M till Sthlm för att gå på Grönan med min kusin och hans nya *nästan* pojkvän. med tre hundra pers före oss i kön in så kom vi överens om att ta grönan på söndag istället. Vi åkte och köpte sallad och världens godaste mackor, vi satte oss vid en strand i Farsta och myste på lite. därefter vidare in till farsta centrum, tittade lite i affärerna. Hem och klippa Patrik, myste ett tag på hans balkong.
Nån timme senare begav vi oss för att åka till en liten men mycket söt stad. Där fanns också den absolut finaste lägenhet jag någonsin sett, verkligen kalas snygg.
Staden innehöll även mysiga människor och en söt figur vid namn Stella, En riktigt flinpöse med smilegropar.
Ni vet exakt en sån figur man blir glad av att titta på.
En smilegrop kan göra mkt ;)

Åter tillbaka till sthlm på söndag morgon, åt lite frukost med alla sen grönan! J,F,M,P,J. och jag såklart.
hur skoj som helst verkligen, helt underbart vad roligt det är med grejer som snurrar och går fort.
Pirr i magen på riktigt.
Patrik- det är som att vara kär fast tvärtom :)
de stämmer nog lite, det är lite lika pirr fast att de inte blir lika mysig pågrund av att de är så intensivt,
Mysigt att vara Kär :)

kom tillbaka till Gävle igår kväll. Något har verkligen hänt, jag mår så bra, jag har nog aldrig, verkligen aldrig någonsin mått så här bra. det är så himla skönt.
här satt folk på uteserveringar och drack en öl eller åt en sallad. Alla kommer fram nu på sommaren, ..
Sommar, äntligen är den här.

Nu ska ja se om jag kan göra något vettigt, ska mysa med Sara, Linda, och Evelina ikväll, ska gunga och leka heeela kvällen.
Ett stort tack till alla underbara människor från i helgen. P, J, M, J, F

Glöm dina problem, imorgon kommer nya!.
Puss och kram

Solen går upp över kåk och gränd
Våren är ung och oanvänd
Sången ekar från himmelen sänd
Det är ett stort liv
Jag förstod nog aldrig vad dom sa till mig
När jag satt i dom bänkarna man bildar sig
Jag har gått dom vägar ingen visat mig
Det är ett högt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0