Gevalia ; när du får oväntat besök*

Nu sitter jag med gitarren i knät och väntar på att Christina, Evelina och Lina ska komma hem, hurtbullarna är och tränar. Kanske skulle följe med någon gång ?.
Njee, det tar vi en annan dag..

Har spelat alldeles för mkt idag så fingrarna mår inte toppen, ooj, nu öppnades dörren och Chris kommer in. Vi ska tvätta idag .. Suck, jag som hatar att tvätta.

ååå, oväntat besök var de ja, Gevalia.. hmm, jag som inte ens gillar kaffe. Vi dricker te istället tror jag. Jaa, en mysig te kväll.. spännande sånt där ni.
Ni undrar nog nu, men de kmr senare. för tidigt än.. och föresten,. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

ja idag då, kunder på skolan, sista kundpasset och är de inte skönt så säg. studenten närmar sig mer och mer, det är mycket kluvna känslor nu.

Igår kväll roade jag och ewe oss med att rapa varannan gång, super roligt. tur att vi ligger på samma nivå *
kvällen ska jag tillbringa med världens bästa tjejer och desperate houswifes .. Spännande värre.
Tänk vad skönt dom har de, dom kan
spela tennis, shoppa, umgås me varandra och bara ha roligt hela tiden.
slippa städa, diska, laga mat och allt sånt.
jag är helt säker på att jag skulle bli en perfekt desperate houswife, jag skulle passa som handen i handsken.
jag är en sjukt rastlös människa men jag har faktiskt tänkt igenom det här fallet, flera ggr faktiskt.
jag skulle ju ha så fullt upp med roliga saker att jag inte skulle hinna göra de tråkiga, jag skulle aldrig bli rastlös och uttråkad. Och om jag nu skulle bli de så skulle min rika man kunna betala någon som kunde vara med mig!

Perfekt. det siktar vi in oss på tycker jag.

Puss och kram
De bultar till i ett flämtande hjärta, de piper till i telefon det är visst nån som är tillbaka *.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0