Fröken Svår*

God eftermiddag gott folk!

Har nu kommit men från en riktig shoppingrunda med Evelina. Det blev en del kläder idag måste jag erkänna.¨närmare bestämt ;
Ett par mörkblå jeans
Ett par solgula jeans, jag och nickenyfiken i sommar ;)
trosor
vita linnen
hippie klänning, super söt
en vit tröja
bal accesoarer

tror jag har fått med de mesta nu, de blev en del kläder och en del pengar men visst blir man väl shoppinhsugen av detta underbara sommarväder.

Jag är:
Lycklig
Pirrig
galen

Jag har:
underbar familj och vänner
en student att se fram emot
en obestämd helt underbar framtid

Jag vill
Jobba
Ha roligt
Åka till Afrika ett halv år inom två år

Jag tycker
Det är onödigt att tvätta, köper mkt hellre nytt
Man ska lägga all sin energi på roliga saker och tänka att de tråkiga löser sig
Man ska skratta så ofta men kan

Jag hatar
Otrevliga människor
Smutstvätt
Skitsnack

Jag älskar
Solen
Mammas mat
Mina nära och kära

Nu, slut surrat!
Ta hand om er.




Puss och kram /Fröken Svår
Och någonstans där blev jag den jag är nu. *winnerbäck*

Lägger upp några bilder fån en underbar kväll..
Ni måste ju åxå få se vad jag är för en filur.
Den mörka är jag :)


                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Ewe

samma trosor som jag TÄNKTE köpa, kom i håg att jag tänkte tanken först;)

2008-05-26 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0