Ge mig tips och goda råd så att jag kan göra helt tvärtom*

God kväll folket :)

tänkte  berätta lite om de senaste veckornas händelser.
Vi har varit på barrunda med klassen och alla andra tredjeårs klasser i gävle och blivit fulla.
Hade det super skoj tills det small till och blev för mycket, kvällen slutade med att jag blev hes av att gå och sjunga,
- Vi är fulla frisörer, wooooooowooa.
Fortfarande full som attan dagen efter vaknade jag upp hemma hos världens bästa tjej, Olivia. som tur var hade hon släpat hem mig, haha.
Upp klockan 8 för att sen åka på hemlig resa med klassen, lärarna hade faktiskt för en gångs skull lyckats rätt bra, det började med en besvikelse genom att vi var och tittade på karl larssons gamla hem, vi såg även gustav wasas någonting. de var ingen höjdare men de var riktigt mysigt att sitta i gräset på rasterna och umgås med klassen. vi avslutade med att åka förbi lager 157 :)

Den kvällen lämnade jag vinet hemma för att vara nykter med gå på tranan med tjejerna, Mattias, Johannes och Eklund. Hade verkligen super skoj, kan ju faktiskt vara värt att vara nykter nångång, dagen efter om inte annat :)
 
Torsdagen tillbringade jag med familjen och Mattias,.
Fredagen gick världens bästa lillebror ut nian så då bar det av till kyrkan. firade sen hemma med släkten och hela fadderullan ..
Vidare till Gävle för att äta middag med klassen, drack lite cider och blev lagom lullig :).
efter det åkte jag, Olivia och chris vidare till Bollnäs. ett jävla åkande men vi skulle ju leka med grabbarna. spelade kubb, lr dom spelade ubb och jag sprang mest runt och busade.

Jag och mattias åkte hem och sov i tält, sen tillbringade vi två hela dagar på Orbaden, verkligen hur mysigt som helst. dom perfekta dagarna, sol, frukt, bad, volleyboll och underbara människor..
Ni är verkligen Underbara!

helgen tog slut och det bar av till gävle igen. brännboll stod på schemat på måndagen, vi i min frisörklass kom på den underbara idén att vi skulle vara utklädda till killar allihopa. snyggaste killarna ever :).
Vet inte om våran syn på män är så jävla bra, haha. bedöm själva på bilderna.
Hör ochhäpna nu, vi 12 tjejer kom tvåa i hela turneringen :D. faen vad grym vi var. vann ett spritbord på Goya vilket passar vår klass helt perfekt.. :)
Pierre blev helt crazy oh kastade ner mig i poolen två ggr och vattenkrig blev det, skit roligt att bada med kläderna på :D.

Kvällen på Goya var super rolig, ÄLSKAR MIN KLASS. Badade u fontänen på väg hem fast de var ja rätt så ensam om, men vad gör man inte. man tar ju bara studenten en gång :) haha.

Tisdagen var det vattenkrig på rktigt, inte torr på en fläck.
nu har jag bara tagi de lugnt efter det och umgåts med klassen och M. Var på poolparty igår vilket slutade me att vi inte badade pårund av vädret.

Imorgon Studenten, Vi har bara festen kvar :)
Puss, kram och nyp i röva ;)
Olivia är bäst, alltid min skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0